Coordinació de les gestions amb els ajuntaments: elaboració d'informes i presentacions per als Ajuntaments, empreses, Col·legis d'Arquitectes:
Enviament i recepció d'informació, contactes, cites i documents als possible clients.
Enviament i recepció de crides de seguiment als possibles clients.
Mapatge de la ciutat a trams i introducció de dades en l'aplicació.
Utilització de la informació introduïda per a elaboració d'estadístiques i indicadors.
Anàlisi de dades.
Emissió d'informes.
Seguiment de l'aplicació i verificació d'incidències introduïdes per usuari.
Acompanyament a direcció en la reunions que es consideren de la seua presència.
Formació als futurs treballadors.
Altres tasques a definir en el transcurs dels primers mesos.
Comunicació i sensibilització dels valors de l'empresa, així com la seua política en matèria d'accessibilitat. Elaboració d'informes i presentacions per als Ajuntaments, empreses, Col·legis d'Arquitectes…
Requisits
No requereix experiència.
És necessari estar en possessió de certificat de discapacitat ≥33%.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Avís sobre l'ús de cookies
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.