Coordinador/a d'àrea (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Associació Inserta Dénia
Inscripcions tancades
Funcions
Coordinació de les gestions amb els ajuntaments: elaboració d'informes i presentacions per als Ajuntaments, empreses, Col·legis d'Arquitectes:
- Enviament i recepció d'informació, contactes, cites i documents als possible clients.
- Enviament i recepció de crides de seguiment als possibles clients.
- Mapatge de la ciutat a trams i introducció de dades en l'aplicació.
- Utilització de la informació introduïda per a elaboració d'estadístiques i indicadors.
- Anàlisi de dades.
- Emissió d'informes.
- Seguiment de l'aplicació i verificació d'incidències introduïdes per usuari.
- Acompanyament a direcció en la reunions que es consideren de la seua presència.
- Formació als futurs treballadors.
- Altres tasques a definir en el transcurs dels primers mesos.
Elaboració d'informes i presentacions per als Ajuntaments, empreses, Col·legis d'Arquitectes…
Requisits
- No requereix experiència.
- És necessari estar en possessió de certificat de discapacitat ≥33%.
- Carnet de conduir i vehicle propi.