MediaMarkt, empresa líder en distribució d'electrònica de consum, requereix incorporar a la seua botiga MM Gandia, un/a TÈCNIC/A DE POWER SERVICE.
Funcions
- La seua missió serà realitzar una excel·lent prestació de serveis postvenda a la botiga per a garantir la satisfacció i fidelització del client amb la marca i contribuir amb els objectius de negoci postvenda.
- Realitzar els serveis de Media Markt Services venuts pels venedors que siguen executables en botiga: Actualitzar mapes, arrancada inicial, configurar dispositius, SAFE&GO, etc.
- Realitzar reparacions bàsiques de mòbil i informàtica per a productes fora de garantia.
- Realitzar un primer filtre en botiga per a solucionar incidències que només requerisquen de canvi o actualització en programari, evitant així l'enviament a la indústria i aconseguint per tant una reducció en el TAT i un increment en la satisfacció del client.
- Assegurar la gestió rigorosa dels diferents processos administratius i de reporting relacionats amb la prestació de serveis o reparacions realitzades.
Requisits
- FP Grau Mitjà / Superior d'Electrònica o Informàtica. Mòdul especialitat tècnica.
- Ofimàtica a nivell d'usuari per a l'ús de sistemes interns de gestió. Coneixement mitjà de maquinari i programari de PC/Mòbil, així com sistemes operatius Windows , Android i iOS.
- Es valorarà positivament el coneixement d'Inglés en botigues amb alta afluència turística.
- Orientació a satisfacció de client.
- Orientació a processos.
- Organització, ordre, neteja i sistemàtica.
- Dots de comunicació i pedagogia.
- Esperit de servei.
- Assertivitat.
- Proactivitat.